ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ

80

* خیلی در تنهایی با خودم به قیامت فکر میکنم. به اینکه احتمالا در آن روز بزرگ، من و تو، مثل دو غریبه از کنار هم عبور میکنیم بدون اینکه به خاطر بیاوریم که روزگاری عاشق و دلباخته ی هم بودیم. بدون کوچکترین نقطه اشتراکی. همدیگر را نخواهیم دید، احساس نخواهیم کرد، و چقدر تلخ خواهد بود آن روز.

* به این فکر میکنم که هر عشقی فقط همینجاست. با مرگ، همه چیز تمام میشود، ارتباط آدمها، دوست داشتن ها، عشق ها، حتی درد ها و دلتنگی ها. زندگی بی نهایت زیباست و به همان میزان فراموشی زشت است.

* فکر میکنم به اینکه چقدر اطراف دنیا تاریک است. به اینکه چند نفر از آدم های روی زمین به بیرونِ زمین می اندیشند؛ اندیشه ای عمیق و درخور.

 * فکر میکنم و میبینم که چقدر تنهایی بر زمین حاکم است و به این نقطه که میرسم وجودم را گریه پر میکند.

خدایا این را فقط به تو میگویم که حتی نجواهای مرا میشنوی: من تمام لحظات زندگی و تمام سرنوشت را خودم انتخاب کردم و ساختم ولی تنهایی و فراموشی هیچوقت انتخاب من نخواهد بود.....

  • ماه سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی