ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ق.ظ

89

+ من باید فارغ از همه ی انسانها به رشد و تعالی خودم کمک کنم. باید هر لحظه گامی در راه کمال خودم بردارم بی اعتنا به سنگهای راه...

+ من باید فارغ از همه ی انسانها به رشد و تعالی خودم کمک کنم. باید هر لحظه گامی در راه کمال خودم بردارم بی اعتنا به سنگهای راه...

+ من باید فارغ از همه ی انسانها به رشد و تعالی خودم کمک کنم. باید هر لحظه گامی در راه کمال خودم بردارم بی اعتنا به سنگهای راه...

  • ماه سوم

نظرات  (۱)

خدا پشت و پناهتون
موفق و پایدار باشید

پاسخ:
ممنون از دعای خوبتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی