ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم
طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ق.ظ

بیست شهریور

خیلی وقته که دیگه تابستون برام معنی نداره. از وقتی تابستونام مث ماههای دیگه کار میکنم و از مهر و مدرسه خبری نیست. امشب برای اون روزا دلم خیلی تنگ شد. روزایی که میشمردم ببینم تا اول مهر چقد مونده. چقد دیگه با خیال راحت میتونیم مهمونی بریم و کسی بهم نمیگه پاشو فردا مدرسه داری خواب میمونی. 

روزایی که صب که از خواب بیدار میشدم تو خونه تنها بودم. تنهایی مینشستم تو خونه کارتون میدیدم. بدشم کتاب میخوندم و کتاب میخوندم و کتاب میخوندم....

چه روزایی رو من گذروندم. روزای خیلیییی خوبی بود. همه ی وقتم با کارتون و کتاب پر میشد. دلم بازم از اون روزا میخواد....

  • ماه سوم

نظرات  (۳)

سلام
موافقم باهاتون
پاسخ:
ممنونم ....
سلام
هر چند اون روزا خیلی خوب بودن ولی به نظر میاد باید راهی باشه تا این روزا هم خیلی خوب به نظرمون بیان.
احتمالا با ایده اپیکور آشنا هستید. هر چند که به قیدهایی که اپیکور به لذت می ذاره مثل اینکه به حقوق و آزادی های دیگران صدمه نزنه لذتی که ما می بریم، باید قیدهای مربوط به هر جامعه ای مثل اخلاق مذهبی رو اضافه کرد. ولی مثال لذت بردن خود اپیکور به عنوان ساده ترین چیزهایی که در دسترس هستند و میشه ازشون لذت برد همیشه بهم امیدوارم می ده. 
از دید اپیکور، داشتن سرپناه (خانه) پنیر و دوست (همسرش هم جزو دسته دوستان قرار میده) سه چیزیه که بودنشون نهایت لذت رو براش به ارمغان میاره. 
من اپیکوری نیستم اما از ایده ش استقبال می کنم :-)
پاسخ:
ایده ش که خوبه واقعا. هم اون هم خیلی دیدگاههای دیگه به آدم امید میدن. ولی آقا احسان نمیدونم چه حسیه که فک میکنی روزای خوب قدیم دیگه هیچ وقت بر نمیگردن حتی اگه الان روزات خوب باشن ولی انگار قدیم یه چیز دیگست. هر دوره ای توی زندگی آدم یه رنگ و بویی داره. هر دوره یه چیزیش قشنگه ولی شاید این حس دلتنگیه که باعث میشه همیشه فک کنی بچگیا بهتر بوده. چون میدونی دیگه هیچوقت اون روزا بر نمیگرده. البته همینا باعث میشه آدم از امروزش لذت کافی رو نبره. ولی گاهی فکر کردن بهش خوبه. یه حس شیرینه تلخه...
چه زود میگذرد
پاسخ:
عجیب زود میگذره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی