ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ق.ظ

24 شهریور

امروز روز خوبیست. دلم بی بهانه میخندد. قلبم بدون مرز مهربانی میکند. جانی تازه در رگهای من است. نمیدانم کدام پرنده پای پنجره ام دعا خوانده. من هیچ نمیدانم....

فقط امروز تا جایی که هست، زندگی میکنم.........


* امروز: جکسون پولاک، دکونینگ و مارک روتکو در موزه هنرهای معاصر تهران

بخشی از مهم‌ترین آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران با عنوان ˝ذهنیت ملموس˝ از روز 24 شهریور ماه ساعت 6 بعدازظهر در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

+ شاید دوستانی رو اینجا ببینم.... به امید دیدار

  • ماه سوم

نظرات  (۱)


سلام
ببینید کجا چه کار خوبی کردید، در حق کدوم بنده خدا مفید بودید، دعا کردید و مهربونی کردید که خدا هم اینقدر دوست تون داشته، دوست تون داره و دعای اون پرنده کوچک پشت پنجره رو در موردتون اجابت کرده
+خیلی دوست دارم بیام اونجا ولی حیف، امکانش نیست.
++یعنی شما کلا اونجا هستید؟ یا فقط امروز؟
پاسخ:
کلا که نهههه.....
امروز میخواستیم با بچه ها از سر کار بریم که برنامه ی من یکمی تغییر کرد....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی