ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ

یا ستار العیوب

خدای من...

در پوشیدن این راز به من کمک کن لطفاً..... نمیخوام آبروی کسی رو ببرم..... خودت از فکرم خارجش کن.... لطفاً...... لطفاً....... لطفاً...........

  • ماه سوم

نظرات  (۳)

سلام
مومن بودن یا نبودن رو به نظرم خدا می تونه تشخیص بده. چه بسا این که ما ازش دیدیم تنها خطایی باشه که کرده و البته انسان است و خطا و اگر خطا نمی کرد پری بود نه انسان.
روایت از امام علی هست که اگر شبی کسی رو در حال گناه دیدی فردا صبح به چشم گنهکار بهش نگاه نکن. شاید شب تا صبح توبه کرده و توبه اش پذیرفته شده.
ستارالعیوبی صفت خداییه و انسان برای رسیدن به خدا باید به صفات خدا متوصف بشه. یعنی دیدن و چشم پوشیدن بدون تغییر رفتار.
نمی گم این امتحان الهیه ولی به هر حال شرایطیه که جلوی روی شماست. به این فکر کنید که اون فرد اگرچه این خطا رو کرده ولی چه بسا نزد خدا محبوب تر از شما باشه بواسطه کارهای دیگری که کرده. فکر کنم اینطور راحت تر بتونید فراموش کنید چه می دانید
دیگه اینکه اگر  اون راز رو برملا کنید هم آبروی انسانی رو بردید که از قتل بدتره، هم غیبت کردید. شاید بینش آب و تاب هم بدید و بهتان هم بزنید. خلاصه گناه اندر گناهه.
به خدا پناه ببرید و از خودش یاری بطلبید. ان شاا... که پیش خودتون و خدا سربلند خواهید بود.

پاسخ:
برام دعا کنید
خواهش میکنم
ببین ما ادما باس سعی کنیم مثه پروردگارمون باشیم
این همه من گناه کردم و خودمم میدونم مومن نیستم ولی خدا چی!!!!!!
مثه همیشه لطف کرد و ابرومو نریخت
بیایم مثه بچه ها که ادا بزرگتراشونو در میارن
ما هم بیایم ادا خدامونو در بیاریم
نمیگم من اینکارم، نه اصلا 
وضع خودم خیلی خرابه
پاسخ:
شما درست میگین. ممنونم از راهنماییتون
ممکنه یه ازمایش برات باشه
ان شاالله که با نریختن ابروی مومنی سربلند بیرون بیای!
داستان زیر رو دیشب تو یه وبلاگ خوندم فک کنم بخونیش خالی از لطف نباشه
http://mrmustache.blogsky.com/1394/06/30/post-1750/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%85%D8%AB%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7
پاسخ:
شاید اگر اون آدم مومن بود الان من اینقدر با خودم کلنجار نمیرفتم. حتما مومن نیست که کاری میکنه آدم مجبور به حفظ رازی بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی