ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم
طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

نتیجه گیری

امروز اینو فهمیدم که وقتی از دست کسی ناراحت میشم، اولین اتفاقی که برام میفته اینه که تمام انرژی خودمو از دست میدم حتی اگه حق با من بوده باشه. دیگه انگار هیچ انگیزه ای برام نمیمونه که بخوام به برنامه ریزیم یا حتی کارهایی که دوست دارم برسم. و این چقدر بده.....

خب وقتی یکی اینو میدونه باید روی خودش کار کنه که از دست هییییییییییچ کس ناراحت نشه. نه بخاطر اینکه حق با همست. فقط بخاطر اینکه آدم باید با انگیزه و امید توی هر شرایطی راهشو ادامه بده و هیچ کس و هیچ چیز نباید این انرژی رو از آدم بگیره.

پس من همینجا همه ی کسانی که روزی منو آزار دادن میبخشم و هیچ دلخوری ای از کسی ندارم . اگرم باز دلخوری پیش اومد، با نوشتن و حرف زدن راجع بهش اونو برطرف میکنم و دوباره هدفامو پیدا میکنم. آدم هیچوقت نباید سمت چیزایی بره که روحشو خسته میکنه چون واقعا فرصتمون خیلی کمه. هیچ دلخوری ای ارزش اینو نداره که آدم راهشو ول کنه و بشینه غصه بخوره و خود خوری کنه.


امیدوارم خدا هم همه ی کوتاهی های منو ببخشه .........

الهی آمین 

  • ماه سوم

نظرات  (۳)

سلام
حق با شماست
بگذرید.
پاسخ:
چشم
سلام
اول اینکه اگر نگاه صرفا عقلانی به قضیه داشته باشیم، همین می شود که گفتید. یعنی ارزش نخستین برای من است و آنچه ارزش نخستین را زیر سوال برد، مستحق عنایت نیست. به عبارت دیگر حتی اگر این دغدغه ها، خیر هم باشند بخاطر خیر کوچکتر، نمی شود و نباید خیر بزرگتر را فدا کرد.
دوم اگر با نگاه عرفانی اسلامی برانداز کنید، دلی که خانه خدا شد، جایگاه کینه و غم و رشک بر آنچه یاد کردید نمی تواند باشد.
سوم اینکه می گویند آن روز که رستاخیز شود و حساب بندگان، پیش آرند، خطاب آید که ای بنده من، من این حق ها بر گردن تو دارم و تو هم حق هایی بر گردن سایر بندگان من. تو بگذر از آنان تا من نیز از تو بگذرم. آنان که گذشتند، خدا هم وفای به عهد کند و آنان که نگذشتند، خدا به سختی به حساب آنان خواهد رسید.
دیگر آنکه خدا وقتی رحم و شفقت بندگان خود نسبت به یکدیگر ببیند، خودش نیز چنان رفتار می کند. چنانکه با قوم موسی کرد و از آنان به همین دلیل حتی پس از وعده قطعی عذاب، درگذشت. و این احتمالا از همان اقسام حیای خداوند است.
آخر اینکه خدایا، به حق پیامبر رحمتت، دعای خواهرم در حق خودش را اجابت کن، لحظه به لحظه به روشنایی دلش بیفزا و به کرم خودت از دیگران نیز بگذر.
آمین
پاسخ:
این حرفا همش یه درد و دل بود. این همه معنی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امین شیعه مذهب ایرانی زاده انسان باور
  • سلام بله دیگه همین که فرمودین
    پاسخ:
    ممنون از هم فکریتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی