ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ق.ظ

136

امروز 4شنبه 2تیر:


کم حرف میزنم 🌺

بیشتر سکوت میکنم 🌺

بیشتر به خدا فکر میکنم 🌺 

در مورد هیچ کس حرف نمیزنم و قضاوت نمیکنم؛ چه در دل چه در زبان 🌺

  • ماه سوم

نظرات  (۳)

  • سیدعلی رضوی فرد
  • چه کار خوبی میکنید 👌
    خب منم همین کارو میکنم 
    پاسخ:
    این مراقبه های کوچیک خیلی به آدم کمک کنه. هرچند مثل بچه های تازه راه افتاده راه میریم ولی همین قدمها کم کم بزرگ میشه
    آنقدر این اذکار نیکو را تکرار می کنم و خوبی های دیگر بر آن می افزایم که ملکه ذهنم شود که می دانم پس از مدتی، آنقدر سبک و شفاف می شوم که دیگر امکان ورود آن زشتی ها بر من نخواهد بود
    + شب قدره، دعا کن بفهمم
    دعا می کنم چشم دلت به حقیقت روشن تر بشه
    آمین
    پاسخ:
    ممنونم از لطف و مهربانی شما
    انشاءالله عاقبتتون به خیر باشه
    لایک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی