ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم
طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ق.ظ

142

سلام ای تنهاترین مهربان عالم

تا دیشب فکر میکردم که خیلی تنها هستم. بین این همه آدم. توی دنیای به این بزرگی. ولی دیشب فقط برای تنهایی تو گریه میکردم. دیدم چقدر کم اند آدمهایی که تو را به خاطر خودت بخواهند. خیلی وقت ها تو بین این همه دعا و خواهش گم میشوی. تو واقعا تنهاتر از منی. ولی من با این همه نیاز و آرزو، به خودت قسم خوردم که جز تو را از تو نخواهم. خوب میدانم که در تو همه چیز هست؛ آرامش هست، لبخند هست، زیبایی هست، عشق هست ولی من هیچکدام را طمع ندارم از تو. حتی بهشت نمیخواهم تنها لبخند تو برایم کافیست. همینکه بدانم خوشحالی و از من راضی هستی. من با تمام عشق سمت تو آمدم. تویی که سراسر عشقی. من از تو هیچ نمیخواهم فقط و فقط خوشحالی تو را. میخواهم از آسمانهای بلند به من لبخند بزنی و بگویی دوست خوبم سلام.

  • ماه سوم

نظرات  (۲)

  • سیدعلی رضوی فرد
  • قرارم این نبود که همه مث من نگاه کنن
    موسی به دین خود 
    عیسی به دین خود 😂😁😀
    پاسخ:
    این بهتره :)
    به نظرم خوب نیست گمانه زنی های خودمونو به خدا نسبت بدیم 
    آخه کی گفته خدا تنهاس یا از همه تنهاتره ، این یه توهم عمومی بنظر من 
    پاسخ:
    دوست عزیز: هیچ آدابی و ترتیبی مجو / هر چه میخواهد دل تنگت بگو. کاش با این داستان آشنا باشید.
    به نظر من مهم نیست که خدا واقعا تنهاست یا نه؟ مهم اون احساسیه که باعث ایجاد ارتباط میشه. هر آدمی از زاویه ی نگاه خودش خدا رو میشناسه. قرار نیست همه مثل شما نگاه کنن قرار هم نیست همه مثل من نگاه کنن ولی اینکه به نگاه کسی بگیم توهم به نظرم هم غیر اخلاقیه هم بی انصافی. اگه کمی نور خدا توی دلمون باشه میذاریم که آدمها با متر خودشون خدا رو اندازه کنن ولی فقط اندازه کنن و باهاش درگیر باشن. این خیلی بهتر از اینه که فراموشش کنن.
    صادقانه میگم هیچوقت دوست نداشتم مثل شما خدا رو تجربه کنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی