ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم

اینجا چراغی روشن است...

ماهِ سِوُم
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ق.ظ

۲۴۵

  • ماه سوم

نظرات  (۱)

سلام
مفهوم آشناییه
اینکه وقتی کاری رو خیلی راحت انجام میدی یعنی انجام اون کار دیگه چیزی به دانش و تجربه ت اضافه نمیکنه
تکراری شده
تکرار ایستایی میاره وایستایی مردابت میکنه
پاسخ:
علیک سلام
اولین روز هفتون بخیر
 دقیقا همینطوره؛ و من چقدر گاهی ندونسته از این ایستایی شکایت میکنم و دلم میخواد همه چی آروم و ساکن باشه غافل از اینکه این سکون فقط تکراره و هیچ چیزی به من اضافه نمیکنه.
کاملا باهاتون موافق هستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی